A relic has been fought over by the forces of light and darkness for two thousand years. Missing for centuries, the sacred artefact turns up in the back of a camper van in 2001. A powerful secret society is slaughtering innocents to get hold of it. To discover and understand the relic, the ancient arts of sacred geometry, astrology and alchemy must be combined with modern cyber skills and cryptography.