"Reality steals your dreams and you steal it in order to dream. Reality steals your life and you steal it in order to live." Three versions of just one day. Three characters trapped in parallel universes. The invasion of the Thief will unite them. Each point of view produces a different story. Three philosophical viewpoints: Fate - Random - Free Will.