Maraki is a 40 year-old kid. She lives in a country town in Greece and is fairly mixed up and fed up with the problems of the present, the obsessions of the past and the threat of the future. She goes to Popi's beauty salon hoping her friend's optimism cheers her up and as she comes out of the hairdresser's suddenly.