Christmas Eve 2001: Seamus - a lonely poster-paster who works the night shift at Aldwych tube station - is taken on a nocturnal journey by the spirit of a deceased train driver. Having resigned himself to a life of drudgery and routine, the poster-paster's drab existence is questioned by the spirits of those who have died in the station throughout its 100 year history.