15-year-old Veleno pedals furiously on his bicycle to keep up with his new friends who are different from him: street kids who race each other on their scooters and face off on the soccer field where their team, the Cosmica, plays. Cimasa, Capodiferro, and Natuccio all answer to their leader, Zazà, a genuine soccer talent. The prospects for the small town in the South of Italy – the factory, the pollution, the drugs, and the offensive demagoguery of the local politico and rising star Vito Cicerone – are not bright. But the boys’ lives take an unexpected turn when a strange stray ‘madonna’, the lovely Annalisa literally flies into their midst from the top of a church, dressed as a bride. Smitten, Zazà and Veleno awkwardly approach her and experience pure ecstasy.