Delicate, feeling portrait of contemporary New York as seen through the eyes of teenage James. James’ identity crisis concerns his sexuality and his dysfunctional family. His mother Marjorie, exhibits trash cans at her art gallery and collects husbands, the third of whom, a compulsive gambler dumped her on their honeymoon. His father Paul (Peter Gallagher) dates women who could be his daughters, while his sister Gillian goes out with men twice her age. Only Nanette , James’ non-conformist grandmother, understands why her teenage son feels lost. James is sent to start therapy with a life coach, a rather unconventional psychotherapist, who gives James some real guidance. The boy ends up asking himself a question that begs an answer: if I’m a misfit, what do you call everyone else?