Nineteen-year-old Shawn battles everyone and everything to raise his nine-year-old sister Julie. Unexpectedly orphaned, without even having had the time cry, due to the consequences that the financial crisis has on real people like them, Shawn finds himself lost in an apathetic society in which the adults are weak, confused, threatening, vague and unable to be radical or caring. He quickly learns what it means to be an older brother and grow up too fast.