Spike and Heaton are the unlikeliest pair. Taciturn, competent, unreadable, Heaton is someone we are instinctively afraid of. In contrast, his side-kick Spike is manic, child-like, unstoppable: someone we are instinctively afraid for. But when Spike commits a terrible crime, Heaton stands by him.