Tanya is almost sixteen and angry. She is in love with Henrik and unhappy. Her mother has decided they're moving the very same day Tanya gets the job as drummer in Henrik's band, Limbo. It really isn't much fun having to leave behind everything you care about. It just is no good being 16 and being forced to abandon the things that really matter in life - love, friends and music.