Thomas, a London based computer programmer who in his spare time visits 'webcam' sites around the web. As Thomas is visiting an online acquaintance he accidentally witnesses her brutal murder, hopelessly unable to act in time to save her. When police cybercrime investigator Claire is assigned to the case, she works with Thomas to eventually uncover a bizarre ring of murders that have been organised to be viewed live on the web.