Alex is a photographer who, since the death of his father, has been experiencing difficulties in focusing on his profession. When his mother falls seriously ill, Alex visits his parental home after many years of absence. On the way a mysterious girl materialises on the backseat of his car, somebody who, despite her tendencies toward pyromania instills strong feelings within Alex.