A drugs-dealer double-crosses and kills a drugs trafficker in the remote West Coast of Scotland. The dealer gets arrested and finds out he was seen by a couple of local people. Sitting on remand facing life imprisonment, with only two unnamed witnesses from the one street hamlet of Bartoun standing between him and freedom he decides to hire a hitman to kill all the potential witnesses.