Salvo and Valentino are two friends who have a small service company for tourism. Their means consist in a restored and colorful London bus, to drive tourists to view the monuments of Turin. Valentino is quite shy, while Salvo is bold and brash. They have an employee, Natascha, a beautiful young tourist guide, but that does not know any foreign language. Valentino has a stable relationship with Gisella, morbid, totalizing and oppressive. When their history comes to an end, comes into play his close friend, with the aim of finding a woman to bring Valentino back to life and smile.