Chloé has everything to be happy. She's going to marry the man she loves, a former tennis champion who has become a businessman. All that's missing is an ideal father to lead her to the alter. Who will be the father of her dreams: Bernard, an aristocrat who is stubbornly resistant to change and riddled with neurotic tics, or Gus, a generous crook with a soft spot for alcohol?