A young artist, Victor, who tries to find silence in his actions and work. He finds it in dialogues with nature; he becomes obsessed and devotes his life to "The Gaps", which to him become a mystical separate world that defy comprehension. Diving into this discipline, he loses his wife Josy, his friends and everything else in his life.