Joanne Conlon's local church are replacing their statue of the Virgin Mary. Joanne is appalled as her grandmother claims she once saw this statue cry. She takes the Madonna home. But her father, Frank, has just been sacked. Joanne's mother, Sylvia becomes an instant success as a bingo caller, but Frank is furious - shouldn't he be the breadwinner? Joanne's Aunt Doreen places the statue inside her chip shop. That evening the statue cries once more. Now people come from miles to see the miracle.