From the classic novel by Graham Green comes a murder mystery centered on a love triangle set against the French Indochina War in Vietnam, circa 1952. It's the story of a veteran English journalist, a young American and the beautiful Vietnamese woman caught between them. This is a world where nothing is as it seems - suffused with opium, intrigue and betrayal.