One day, Saadi finally snaps. His boss has mistreated him one time too many. But when the young dishwasher, a North African illegal immigrant dares to protest, he is summarily fired. Leaving the rundown hotel in the outskirts of Geneva, on foot and with all his belongings in a shoulder bag, he becomes entangled in a terrorist group's attempt to kidnap the Secretary-General of the United Nations and is surrounded by a SWAT team battalion who has mistaken him for one of the Arab criminals. With both the terrorists and the police gunning for him, desperate to keep from going under in this vortex of insanity, Saadi has no choice but to play along with the fundamentalists and try to find his own piece of heaven.