Kevin Burke is a young, ambitious security agent employed by a powerful multinational company run by the sinister Karl Jorgensen. When Kevin finally secures an important promotion he is ecstatic and intends to ask his beautiful girlfriend to marry him, but instead their romantic evening ends in tragedy when Rosalind is brutally murdered by a hit man. Kevin's world begins to collapse around him and he swears to track down the killer. Now begins a murderous game where no-one is whom they seem and paranoia is a virtue.