The camera follows Paola in her every-day life, among her friends in the community, in her conversations with her loving mother who calls her Ulidi ("my little one" in Arabic). And in her job as a hairdresser, where, with her calm way of speaking and as if it were nothing, she confesses to a client that she has a little bit of a sore back from that time that she broke two vertebrae after jumping off the second floor of a building. It follows her finally on the evening of her eighteenth birthday, leaving the audience in the knowledge that the joy of the celebrations will soon give way to the anxieties of stepping into the adult world and of the new choices to be made.