One man, two women and the whole weekend ahead of them. A fun weekend away for a group of friends changes course when gentle flirting gets out of control. Cathy has set the weekend up because she fancies Jamie, whose acquaintance she has recently made. Cathy has also invited her best friend Natasha, together with boyfriend Greg, in order to camouflage her play for Jamie. When Natasha turns up alone, following her discovery of Greg's infidelity, the group dynamics significantly alter from the way Cathy had intended.