The 38-year-old bodybuilder Dennis would really like to find true love. He has never had a girlfriend and lives alone with his mother in a suburb of Copenhagen. When his uncle marries a girl from Thailand, Dennis decides to try his own luck on a trip to Pattaya. He knows that his mother would never accept another woman in his life, so he lies and tells her that he is going to Germany. But it isn’t long before Dennis' naive picture of what love should be like get some big bruises, and he is about to lose hope when he unexpectedly meets the Thai woman Toi, and they fall in love.