The story of a former criminal who wakes up on the day before his marriage with a gun in his hand and an unrecognisable corpse next to him. On top of that, he is accused of stealing 20 kilos of cocaine. To make matters even worse, he only has 24 hours to solve his problems because he is getting married the next.