Pluto, the rock band that began its story fifteen years ago in the small town of Rosignano Solvay in Tuscany, Italy: a traditional rock band composed by voice, guitar, bass and drums that actually recorded two albums and had a song in a popular commercial on TV. However, as often happens, internal tensions and contrasting ideas brought them to break up. Today its components have to face much more practical problems: someone is looking for a job, others have a family. For all of them the Pluto experience is definitely over, at least until a fan calls them up to shoot a documentary.