A football club is celebrating its centenary year. The corruption of management, thier briefcases bursting with money stashed safely away in taxes havens, the players venerated by the supporters and turned into standard bearers of patriotism, except one, in crisis, who is kidnapped, are the core material of a thriller that tells what goes on behind the scenes in a football club.