Paul's life is turned upside down the day tha this wife Sarah suddenly disappears. After a year's fruitless searching, Paul is a broken man, worn down by doubt and guilt. His last chance is perhaps to start anew from zero by moving with his two children to Saint Malo, where he grew up. But unexpected encounters will shape this new start in ways he never imagined.