When Ali found out that her boyfriend Mike had slept with another girl she immediately ended their relationship. "Free" again, Ali goes clubbing with her best friend but just as they arrive she sees Mike entering the club ahead of her. Undeterred, Ali decides to exact revenge by snogging any man she can find right under Mike's nose.