Locked in a dark basement, Laura, a psychiatrist in her early thirties, contemplates in horror a video where a man confesses to be a serial killer. His name is Ramon, an apparently normal man in his forties, who seems to be quite harmless. Gagged and bound to a chair, Laura realises that it's the same person who kidnapped her and who is now pacing in the shadows.