The story of war hero and petty criminal Limun who, through a series of humorous coincidences, agrees to protect Belgrade gay pride after the police refuse to do it. As he cannot find support among Serbian friends who have no intention of being associated with gays, Limun turns to his old enemies from Balkan wars of the 1990s, such as Bosnian Halil, Croatian Roko and Kosovo Albanian Azem.