Silvia is just an adolescent, but she's already made the most crucial decision in her life: to commit suicide. Before she takes the final step, she declares in a video diary that she wishes to donate her organs. Three people receive them. Watching the video-diary, as we observe the lifes of Inés, Mateo and Carles, the suicide's reasons become clear.