Izumi is a university student from Nagasaki who has struck up a friendship over the internet with Magda, who lives in the Spanish coastal town of Sitges. Magda invites Izumi to come and spend some time with her. Izumi seizes the opportunity to carry out a task her father entrusted her before he died. He had fallen in love with a Catalan woman with whom he mantained correspondance over many years but who later disappeared without a trace. Izumi doesn't find her, but she finds herself in the same situation. But these are different times.