Zé Alberto and Laura are lovers, and they maintain a secret and threatned relationship: Zé Alberto is married to Fernanda, Laura's sister, whose husband is in jail for murder. Fernanda knows that her sister and husband have an affair and threatens them with the revelation of their relation to Armando. Laura and Armando have a daughter - Sónia - who's greatest defect is greed and greatest quality the coverage of the relation between her mother and uncle. Fernanda and Laura dispute Zé Alberto's love.