While on holiday, David and Mia meet and fall in love. By the end of the week, David proposes to Mia and they will be married within a few days. David travels back to England and rounds up his three best friends, sensible Tom, naive Graham, and recently dumped-in turn depressed Luke, and the groom and his best men trek to Australia for David and Mia's wedding. But Mia's parents, Barbara and Jim, are sceptical of this sudden developement and when Jim's prized sheep gets involved, all hell breaks loose.