Abel lives with his mother in a small town in the outskirts of Barcelona. His whole life revolves around their small family business, his mother's house, his girlfriend's bed, the corner newsstand and the neighbourhood bars and cafés. It's always more of the same: the same old problems, same faces, and the same old conversations. However, under his pleasant, calm exterior, something inexplicably cracks apart, and does so repeatedly. He is powerless to stop it...