When the innocent Alfie suddenly turns into a white, fluffy werewolf on the night of his seventh birthday, he doesn’t know what’s happening. The shy boy struggles to deal with himself, because his wolf part is capable of doing very different things at night than the boy would ever do during the day. Will he be able to accept himself for who he is?