Jojo (10) lives with his father, whom he adores, even though he can be sometimes difficult and aggressive. One day Jojo finds a jackdaw that he names Jack, and decides to take care of it even though his father disapproves. When his father finds out that Jojo has lied to him they have a huge argument and Jack flies away. Jojo is sad and runs away too, but in the end it is not Jack who comforts Jojo, but his father.