The story of Betty, a young African illegal immigrant. Travelling along the edge of the borders of a Europe on the verge of collapse in terms of its social cohesion, Betty confronts this reality and the absurd situations it creates. From wreckage to hope, she will hear the song of Exile when her feet walk and run in this Eldorado pounded by whole crowds chanting the wake-up call. In her path and her encounters with human beings in solidarity, in the heart of ghost towns destroyed by the crisis, Betty, who is looking for a job, will find herself on the road of disillusion of the indignant ones who will sing to her the words written on the empty walls: "Cada dia tus ilusiones se cruzan con las nuestras" (every day, your illusions merge with ours).