Fifteen-year-old Adele’s much loved brother dies accidentally, leaving her trapped alone on a remote farm together with her loveless and lifeless parents. But when she meets escaped murderer Timo (43) she offers him a deal: she will help him reach his brother in Marseille if he releases her from her earthly suffering and kills her. But their breathless flight from the police brings these two such different outsiders increasingly closer together until, finally, Adele starts to have second thoughts.