Marc Bajau travels the length and breadth of the country for a clothing label. He likes this life on the road, free from all constraints and made up of one-night stands. But when he sets off on a trip to sell a new line of clothing, his latest conquest takes off, leaving him her son Lucas, a little six-year-old, to take care of. Hence begins a road trip through France unlike any of the others, in which Marc and Lucas cross paths with Pierre, a fanciful and intrusive retiree, and Julie, a young drifter. During this odyssey, flanked by his improbable trio, Marc Bajau will live through 10 golden days that will change his life.