Two brothers bump into each another, after more than six years' estrangement. Carles is the archetypal loser; a gambler who has just been thrown out of the marital home. Ignasi, meanwhile, is the all-round good egg, an architecture student about to set off for Los Angeles who wants to help his older brother. Ignasi's private life is in danger...