Twenty-year-old Zachary is somber and independent. He racks up girlfriends and setbacks at college. Sarah is eighteen and top in her class. A fragile young woman, she fills her emotional emptiness by the total control with which she organizes her life. They have nothing in common, and yet, during a six-month period in their Baccalaureat year, they'll fall in love and nothing will be able to tear them apart. It's the way the first time can be, that searing love that leaves its mark on you for the rest of your life.