Vincent has settled in the mirage city of Dubai. His wife Livia has disappeared without a trace. She has perhaps left with another man. Vincent decides to go looking for her. At a parking lot, he encounters a young tearful woman, who has given herself a strange mission. Together, they set out on an adventure through the byways of the Emirates, between the city and the desert, carried along by events where dream and reality merge.