Jasna is a high school student who lives with parents and little sister in a dilapidated residential building in Belgrade suburbs. Jasna refuses to take any part in household chores and ignores her mother’ pleas for help with the probably terminally ill father. Jasna seems to be interested only in an endless stream of parties where she drinks excessively and takes drugs with her girlfriends to the sound of turbo-folk. The girls dress over-sexually, and take pictures of themselves in lascivious poses, wearing next to nothing, and post them on Facebook. Jasna is in love with in Djole, an older, aloof but violent boy from her school. Djole makes her act like his private porn star. Jasna would do anything for him, and often it is her who initiates these sexual escapades, which they always film with mobile phones. Internet sex tapes of underage girls have been around for a long time now, and clearly this is what inspired Miloš.