On the outskirts of Paris, a housing project. A youth gang. A fight with the cops. A teenager is killed. From then on, everything happens fast. The boy was Portuguese. The Portuguese community in France never talks. Silence is its rule. But Cidalia, the mother of the boy, wants to know: she wants the truth.