Miguel, just an average guy, leaves home like any other day to go to work. Suddenly, two strangers jump out of a car and force him back into the car with them. Without knowing how, he finds himself confined in a tiny hiding place, a minute space that is to become his prison. But this is just the beginning of his descent into the hell of domination and of the most sickening expression of the privation of freedom.