How long can a marriage hold in absence of a satisfying sex component? Andrea and Giulia - an outward successful couple with a teenage son - are in fact on the brink of a crisis when Giulia’s childhood friend Max steps into their lives like a tornado. Now a successful porno star, Max will offer advice based on his own erotic experience, sparkling up the entire household out of its lethargic humdrum routine.