When he discovers his wife is cheating on him, Antoine leaves the conjugal home and moves in with Léo, his childhood friend. Léo and his wife Léa will help him overcome this difficult moment in his life. The hardest thing for Antoine is not seeing his three children. He's got to make do with the famous "every second weekend," which turns you into a Sunday Dad, a kind of amateur, like one of those Sunday fishermen or drivers. Life must continue, however, and smiles and joy must come back. This difficult apprenticeship in a new life slowly becomes more joyful and perhaps there is even space in it for a new romance.