A portrait of three young people who flee towards the future in pursuit of an illusory happiness. Jordi is going to make it big, cost it what may, Cristina combines booze, drugs and sex in celebration of her birthday, Pau, in search of strong emotions, adopts a violent, xenophobic attitude.