High above the harsh Norwegian wilderness, English and German pilots shoot each other to the ground after a violent chance encounter. Isolated, they must fight to survive the brutal winter. Though war has made them enemies, antagonism is hard to maintain as days go by. Through mutual need, unlikely friendships bloom. Somehow, they become comrades. War, after all, is absurd.