Uptight aspiring novelist Elvira is one of three daughters, herself, the conventional Jimena and the attention-seeking rocker Sol, all beloved by their parents and maybe just a teensy bit spoiled. When their sophisticate mum asks them home to introduce her new lover, they are in for a shock: the lover is a woman.